Vizualizari...:D

Totalul afișărilor de pagină

joi, 26 aprilie 2012

Ce-am mai facut eu recent :))

Recent am inceput sa citesc Vampirii din morganville...Citesc de 3 saptamani sau 4 si sunt la volumul al 2-lea...Este foarte foaaaarteee faina cartea....Deci hai sa va povestesc [ rezumat :)) ] :
-in primul volum Claire, o fata de 16-17 ani, are mici probleme cu dusmanii la scoala..Aceasta se muta in alta casa numita si Casa de sticla...acolo isi face noi prieteni : Eve, Michael si Shane - toti acestia au 18 ani- Eve este prietena lui Michael...Iar Shane este cel mai bun prieten al lor...Si viitoru iubit a lui Claire.
Din cauza asa zisilor ei dusmani eu au mici probleme cu vampiri iar Shane,Eve si Claire afla ca Michael este dafapt o fantoma - viitor vampir. Si trec cu bine peste primele lor probleme cu vampiri.
-in al 2-lea volum Claire este iubita lui Shane , iar Michael este transformat in vampir. Acestia au mari probleme cu tatal lui Shane care vrea sa distruga toti vampiri pentru moatrea sotiei lui si a ficei sale- sora lui Shane.Si printre vampiri se numara si Michael :o
Off ce tot zic eu...:)) tre sa citesti ca sa te prinzi...Ce rezumat bun :)) Foarte buuun :)))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu